Hogy miért vágtunk bele, hogy a Pour Moi? fehérneműk Magyarországon első és egyedüli forgalmazói legyünk? Mert a piacon páratlan termék, a rendkívül széles spektrumú méret választékával, a nem standard formákkal rendelkezők sem csalódnak benne.
A Pour Moi? 2005-ös indulása után 10 évvel már meghaladta a 10 millió fontos árbevételt. Saját üzletei mellett, olyan nagy online viszonteladókkal dolgozik ma már együtt, mint az Asos, a Next, a Simply, vagy a Sweamwear365. A hírességek körében is kedveltté vált, és ez meghatározta a márka ismertségét is. Miután Monica Crus színésznő, és Samantha Cameron (David Cameron rendező felesége) egy nyaralás alatt viselték az egyik fürdőruháját, két nap alatt 150%-al nőtt a cég eladási rátája.
A márka egyedisége Michael Thomson, a brand megálmodója szerint elsősorban abban áll, hogy egy melltartóhoz akár 84 féle méret is készül, egészen az N kosárig. Különösen a neves fehérnemű gyártók között egyedülálló, hogy olyan méretű fehérneműket, melltartókat, fürdőruhákat is gyártanak, amelyeket a konkurensek nem.
A Pour moi? fehérneműk a magasabb árkategóriájú piaci szereplők közé sorolhatóak. Mindamellett Thompson elvárásai az anyag garantált tartósságával, a nem elnagyolt kivitelezéssel viszont fehérneműi hosszú távon megtérülő befektetést jelentenek a vásárlóinak. Akik pedig visszatérő vevőként szavaznak újra kreációi mellett.
De hogy kezdődött mindez?
A Pour moi? francia márkaneve mögött brit sikertörténet áll. Egy eredetileg könyvelőnek készülő diák, Michael Thomson története, aki egyetemi tanulmányai alatt hamar rájött, hogy bár a számok világa közel áll hozzá, mégsem ez lesz az a terület amiben érvényesülni szeretne. Érdekelte a divat, így 19 évesen a Marc&Spencerhez szerződött, ahol hamar a fehérnemű osztályra került, először eladóként. Különböző pozíciókban dolgozott, a ranglétra minden fokán állt. Majd 10 év után céget váltott, és átkerült a mai LF Intimateshez, ami korábban Sherwood Groop néven futott. Ezután pedig a Nexthez került, ahol Neal és Marc Lindsey kezei alatt dolgozott. Ez idő alatt kezdte el felépíteni saját márkáját, a Pour Moi?-át. Főnökei pedig támogatták a törekvéseit. Egyedül építkezett, és végzett el minden feladatot. Meg kellett tanulnia hogyan kell raktári feljegyzést készíteni, vagy terméket csomagolni. 2005 december 23-án adta el az első Pour Moi? melltartót, és létrehozta első kiskereskedelmi üzletét is. Ebben, saját márkája mellett az összes ismert nagy fehérnemű brand termékeiből tartott, és vizsgálta versenytársai erősségeit, gyengeségeit. Szeretett volna valami különlegeset, olyasmit létrehozni, amivel meg tudja magát különböztetni a többi márkától. Folyamatos kapcsolatot tartott fenn a vevő körével, éjszakai vendégségek keretében mutatta be nekik sorra kijövő kollekcióit. Napjainkban a céggé nőtt vállalkozás már számtalan független disztribútorral működik együtt, valamint nagy hangsúlyt fektet az online értékesítésre is. Ezen belül Thompson szívügye a magas minőségű katalógussal való megjelenés is. Az idei brosúrában a “mindennapi”, fiatalos vonalú valamint alakformáló, a “klasszikus”, idősebb korosztály számára készült , és a “csábító” alkategória közül válogathatóak a fehérneműik.